Klubmodul henter siden
Silkeborg 28 - 30 september 2018
Tilmeldingsfrist er overskredet
Weekendtur til Silkeborg

Så er det tid at melde sig til efterårets DMK tur - Vi skal til Silkeborg med de meget roste spor.

Turen er for alle, da der er mange muligheder for ture på spor af forskellig sværhedsgrad, men vi anbefaler som altid, at du møder op i rimelig form.

Hvornår: Fredag den 28. september til søndag den 30. sepetmber 2018
Udrejse: Vi pakker lastbil med cykler fredag eftermiddag kl. 14.30 (info om hvor kommer senere men det bliver et centralt sted i hovedstaden nær en station ) og fordeler os i bilerne til Silkeborg. Afgang kl 15 så vi er fremme til aftensmad kl 18.30

Hjemrejse: Søndag er der mulighed for bad, inden vi kører hjem omkring kl. 16 og vi forventer at være i København omkring 19:00.

Hvem: Alle i DMK, vi har lokale guider til rådighed begge dage, så der er rig mulighed for at dele hold så der er plads til at alle for et par super fede dage.

Transport: Cyklerne bliver pakket i lastbilen og alle deltagere i personbiler. Vi vil højest sandsynligt få brug for ca. 8 biler, afhængigt af deltager antal.

Tillæg: Du skal regne med ca. 300 kr for overfart og brændstof til den bil du køre med. Det afregner i selv i bilen med chaufføren.

Pris: 1800 kr. der inkluderer følgende

• To overnatninger hos Danhostel i Silkeborg. 4 personers værelse med bad og toilet.
• Danhostels store lækre morgenbuffet lørdag og søndag, inkl. smør din egen madpakke til at tage med til en
dejlig lang dag i skoven.
• Buffet fredag aften og 2-retters middag lørdag med vand
• Mulighed for at opbevare cykler i aflåst rum og cykelvask
• Transport af en mtb cykel til Silkeborg
• Lokalkendte guider, vi deler os i passende hold alt efter niveau og antal deltagere.
• Håndklæde og sengelinned

OBS – Rejsen gennemføres kun ved minimum 20 tilmeldte. Der er max 32 pladser.

Vi bor hos Danhostel i Silkeborg. Danhostel ligger smukt ved Gudenåen, skoven og de sprøde spor.
Lille film om MTB i Silkeborg: https://www.skyfish.com/p/visitsilkeborg/933372/29893743?predicate=created&direction=desc

Det med småt
Medlemmer er selv ansvarlige for at tegne rejseforsikring samt forsikring for egne cykler samt bagage under hele rejsen. DMK tegner ikke forsikring for medlemmerne.
Skulle du blive forhindret i at rejse, er du velkommen til at forsøge at sælge din rejse til et andet DMKmedlem, fx via DMK''s Facebookgruppe.
Der kan forekomme mindre justering i pris efter tilmelding, fx kan der være usikkerhed ift priser på fly, som vil blive opkrævet blandt de tilmeldte til en rejse.

Vi glæder os til en alletiders tur til Silkeborg.
Rejseudvalget
Tilmeldte
22 /32
Tilmeldingsfrist