Klubmodul henter siden
****** FØRSTE RATE BETALING ****SOMMERTUR 2018 TIL
Tilmeldingsfrist er overskredet

DMK SOMMERTUR 2018 TIL EXMOOR/QUANTOCK HILLS UK

Tag med DMK til det Sydvestlige England i uge 31, 2018. Vi skal bo i byen Minehead Somerset som er beliggende tæt ved havet og MTB spor. Turen er en XC/TRAIL tur med 100 vis af km, single tracks og naturspor. Turen er for alle niveauer og der vil blive delt op i grupper efter teknik og tempo.

Det anbefales dog, at man møder op i rimelig form for egen og andres skyld.

Du skal sætte kryds i kalenderen i uge 31 med afrejse søndag d. 29/7 og hjemkomst er søndag d. 5/8

Der udbydes 35 pladser. Tilmelding via klubmodul efter princippet først til mølle. Betaling deles i to rater med første betaling når du tilmelder dig i Klubmodulet og sidste betaling skal gennemføres senest d. 1/6. Du er først tilmeldt turen, når du har indbetalt via Klubmodul.

Afbestilling:

Tilmelding er bindende, indbetalt beløb refunderes ikke og du er forpligter dig til at gennemføre den fulde betaling. Det er dog muligt for egen regning at videresælge turen til et andet DMK medlem, hvis du skulle blive forhindret i at deltage. Såfremt der forefindes venteliste til turen, skal denne overholdes – rejseudvalgt administrere en eventuel venteliste.

Prisen for denne tur vil være 6.500,-

Følgende er inkl. i prisen:

• Fly rejse retur, København-London-København (kun håndbagage)

• Bus transport fra London til Minehead og retur.

• Transport af din cykel og bagage.

• Ophold på nyt Hotel inkl. Full English Breakfast.

• 5. Dage på cykel med lokale uddannede guider.

• Cykelvenligt Hotel med mulighed for at opbevare cyklen på værelse.

• Gratis WiFi. På Hotel.

• Masser af lokale restauranter/Pub`s til rimelige penge.

• Socialt samvær med klubkammerater.

• Storslået natur, tæt på hav og Nationalparker.

Cykel og bagage transport:

Du skal kunne aflevere din cykel og bagage lørdag d. 28/7 ved Skovbrynet station. Varevogn pakkes og sendes mod England over Holland. Varevogn vil være fremme søndag, når vi ankommer.

Flyafgang fra Kastrup Lufthavn meldes ud senere, da vi ikke har de nøjagtige fly tider.

Tilmeldte
20 /24
Tilmeldingsfrist
01.05.2018